L’adquisició d’start ups com a estrategia de diversificació i creixement

Salvador Vergés - Natrus, Simón Fusté – Kubdu, Ferran Salvatella - Casa Bona, Albert Boix i Xavier Boix - Noel Alimentaria

Taula rodona moderada per Òscar Cabana (La Comarca)

Tres emprenedors conversaran amb dos directius de Noel Alimentaria, sobre com aquesta va acabar incorporant a la seva estructura les start ups dels primers, i compartiran les claus de les sinèrgies que se n’han esdevingut.

Natrus neix a La Vall d’en Bas i a les fèrtils terres garrotxines que l’envolten, un indret que combina amb gran simbiosi el bell paisatge, la tradicional activitat pagesa i les indústries més innovadores. És concretament Salvador Vergés, qui des del Mas La Carrera que impulsa un projecte que permet obtenir hamburgueses de gran qualitat elaborades a partir de carn de vedella de varietat Angus.

Kubdu Mediterranean Biltong són tires selectes de pit de pollastre de proximitat i tires selectes de contra de vedella del Pirineu. Marinades, especiades i assecades lentament amb aire a baixa temperatura. Kubdu neix de la voluntat de l'emprenedor amb arrels sudafricanes, Simón Fusté, de compartir i donar a conèixer un producte representatiu d'aquell país.

Casa Bona, amb Ferran Salvatella al capdavant, i des de Calonge (Baix Empordà) elabora pizzes fresques d'alta qualitat des de la base, fins als difernts toppings que les complementen, aconseguint així un producte original que desprèn sabor mediterrani pels quatre costats i que ha aconseguit consolidar-se en el mercat de gran consum.

Noel Alimentaria, ubicada a Sant Joan Les Fonts (La Garrotxa), és una empresa familiar de quarta generació especialitzada en la producció i la distribució de pernil cuit i curat, embotits i carns fresques tant pel mercat nacional com internacional. Amb una facturació de 277M€ al 2018, prop de 1.200 treballadors i 12 plantes productives, s’ha convertit en una de les principals empreses estatals d’elaborats carnis.

Present a la totalitat de la gran distribució i amb activitat a més de 60 països, el repte de la companyia passa ara per continuar guanyant presència tant al mercat nacional com al mercat exterior i mantenir la seva aposta per la innovació, diversificant la seva activitat. El seu objectiu principal és oferir productes que compleixin tres premisses: salut, conveniència i plaer. Albert i Xavier Boix, representen la quarta generació de la famíla al capdavant de la companyia.

©Campus Garrotxa | Política de privacitat | Avís legal

envelope-oclock-omap-marker linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram